Koe viestinnän yhteisön voima vuoden päätapahtumassamme ProCom-päivässä
– tervetuloa mukaan torstaina 2.6.2022!

 

Viestijöille suunnattu vuoden päätapahtumamme, ProCom-päivä, pidetään tapahtumatalo Pikku-Finlandiassa (osallistua voit myös streamin välityksellä). Päivän aikana kuullaan runsaasti inspiroivia asiantuntija- ja case-osuuksia sekä paneelikeskustelu. Ohjelmaa on muokattu vastaamaan muutoksessa olevan yhteiskuntamme mukaiseksi. Noin 150 viestinnän ammattilaista on jo ilmoittautunut mukaan viestijöiden verkostoitumisen ykköstapahtumaan!

ProCom-päivän 2022 teema: Brändit ja maine – meillä ja maailmalla

Viestinnän ammattilainen on todellinen moniosaaja. Portfoliossa tulisi olla tietotaitoa monien muiden osaamisalueiden lisäksi myös brändityöstä markkinoinnin ja vastuullisuuden näkökulmasta. Tulevaisuuden brändeillä on vahvan brändiarvon lisäksi vahva arvopohja, ja niiden liiketoiminta on aidosti vastuullista ja läpinäkyvää.

ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta sekä median ja toimittajien näkökulmasta. Lisäksi opimme ja teemme johtopäätöksiä siitä, onko brändityö viestinnän ja markkinoinnin yhteispeliä. Kuulemme päivän aikana runsaasti inspiroivia asiantuntija- ja case-osuuksia ja pääsemme myös itse osallistumaan keskusteluun!

Aamuosuus on kansainvälinen ja englanninkielinen klo 9–11. Tapahtuman muu osuus on suomeksi eli klo 11–16.

Eikä ole syytä unohtaa, että seminaarin jälkeen pääsemme vaihtamaan vapaalle cocktai-iltajuhlan merkeissä. Iltajuhla sisältyy seminaarin hintaan.

Tapahtumaa juontaa Jussi-Pekka Rantanen ja mukana päivässä muun muassa:

  • Keynote-puhuja, valtiotieteiden kunniaprofessori ja kirjailija Simon Anholt.
  • Case-esimerkit pureutuvat poikkeusaikojen toimintaympäristön muutoksiin, puhumassa muun muassa Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau ja Tietoevryn viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Kia Haring.
  • Paneelikeskustelun muodossa aiheena median ja toimittajien vastuu nykyviestintäteknologian aikana. Keskustelua vetää Sitran Demokratia ja osallisuus -teeman johtaja Veera Heinonen ja panelisteina toimittajat Maria PetterssonSaska Saarikoski sekä Tiedetoimittajain liiton pääsihteeri, toimittaja Ulla Järvi.
  • Strategisen markkinointiviestinnän rooli tulevaisuuden rakentamisessa ja sen voima yllättävissä muutoksissa. Keskustelemassa Arja Suominen sekä Eka Ruola.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan Procom-päivän-sivuillamme!

 

 

Yhteistyökumppanit

Gonin/Creative

KIRJOITA VASTAUS AIHEESEEN

Sinun täytyy olla kirjautunut sisään kommentoidaksesi