YHTEISTYÖ – VIESTINNÄN UUSI KUNINGAS

Tiedote, uutinen, STT:n jakelulista faksilla (muistaako kukaan faksin?), asiakaslehti, henkilöstölehti, artikkeli, blogi, uutiskirje, video, verkkojulkaisut, vlogi, some kaikkine kommervenkkeineen ja jippoineen (älä käsitä väärin, rakastan somea), infografiikka, Periscope, podcast, data-analytiikka, robotiikka…

Moni viestinnän ammattilainen harkitsee uranvaihtoa. He kokevat, ettei työ saa arvostusta työyhteisössä ja se muodostuu entistä useammin irrallisista toimenpiteistä. Kiire ja yksittäiset postaukset ohjaavat tekemistä. Viestintä pirstaloituu – pysyykö identiteetti perässä?

Kirjoittaja: LEENA RANTASALO

Kirjoittaja: Miia Rosenqvist

26.1.

Kirjoittaja: Elisa Joki-Anttila

10.1.

Kirjoittaja: Tanja Vaari

13.12.

Kirjoittaja: Piia Pietilä

14.11.

Kaikupohjaa viestintätyöhön

Liityin ProComin jäseneksi vuoden 2019 paikkeilla. Kuullessani mentorointiohjelmasta, kiinnostuin välittömästi – tämähän olisi ihan minun juttuni. Olen työskennellyt PR:n ja viestinnän parissa erilaisissa tehtävissä reilusti yli 10 vuoden ajan, mutta koin, että oppisin varmasti paljon uutta ja mielenkiintoista aktorin roolissa.…

Kirjoittaja: Henna Mäkelä