YHTEISTYÖ – VIESTINNÄN UUSI KUNINGAS

Tiedote, uutinen, STT:n jakelulista faksilla (muistaako kukaan faksin?), asiakaslehti, henkilöstölehti, artikkeli, blogi, uutiskirje, video, verkkojulkaisut, vlogi, some kaikkine kommervenkkeineen ja jippoineen (älä käsitä väärin, rakastan somea), infografiikka, Periscope, podcast, data-analytiikka, robotiikka…

Moni viestinnän ammattilainen harkitsee uranvaihtoa. He kokevat, ettei työ saa arvostusta työyhteisössä ja se muodostuu entistä useammin irrallisista toimenpiteistä. Kiire ja yksittäiset postaukset ohjaavat tekemistä. Viestintä pirstaloituu – pysyykö identiteetti perässä?

Kirjoittaja: LEENA RANTASALO

Viestintä rakentaa kulttuureja ja rikkoo niiden rajoja

Kulttuurin rakentaminen on tärkeää. Vieläkin tärkeämpää on kulttuurien välisten siltojen luominen. Viestinnän tehtävä on sekä vahvistaa yhteisöjen sisäistä ylpeyttä että niiden uteliaisuutta ulkoista ja uutta kohtaan. Organisaatiokulttuuriin on vääjäämättä sisäänrakennettu me ja te -asetelma. Siksi business-kirjallisuudessa hehkutetaan ylivoimaisia kulttuureja, siksi…

Kirjoittaja: Pelagia Wolff

Uusin työpaikka

Ei vapaita työpaikkoja tällä hetkellä!