YHTEISTYÖ – VIESTINNÄN UUSI KUNINGAS

Tiedote, uutinen, STT:n jakelulista faksilla (muistaako kukaan faksin?), asiakaslehti, henkilöstölehti, artikkeli, blogi, uutiskirje, video, verkkojulkaisut, vlogi, some kaikkine kommervenkkeineen ja jippoineen (älä käsitä väärin, rakastan somea), infografiikka, Periscope, podcast, data-analytiikka, robotiikka…

Moni viestinnän ammattilainen harkitsee uranvaihtoa. He kokevat, ettei työ saa arvostusta työyhteisössä ja se muodostuu entistä useammin irrallisista toimenpiteistä. Kiire ja yksittäiset postaukset ohjaavat tekemistä. Viestintä pirstaloituu – pysyykö identiteetti perässä?

Kirjoittaja: LEENA RANTASALO

Kirjoittaja: Jarno Forssell

21.8.

Kirjoittaja: Elina Mattila-Niemi

27.6.

Kirjoittaja: Anne Laajalahti

13.6.

Kirjoittaja: Mirella Ahonen

25.5.

Kirjoittaja: Elina Mattila-Niemi

4.5.

Kuuntele, kohdenna ja tiedota

ProComin kustantaman ProComma Academic -kirjasarjan otsikkoja tarkasteltaessa saa kattavan silmäyksen siihen, mitä painotuksia viestinnän alalla on viimeisen kymmenen vuoden aikana ollut. Särkymätön viestintä, mitattava viestintä ja vastuullinen viestintä muiden muassa kertovat niistä odotuksista ja tavoitteista, jotka ohjaavat modernia viestintää. Organisaation…

Kirjoittaja: Fanni Mäki