
YHTEISTYÖ – VIESTINNÄN UUSI KUNINGAS
Tiedote, uutinen, STT:n jakelulista faksilla (muistaako kukaan faksin?), asiakaslehti, henkilöstölehti, artikkeli, blogi, uutiskirje, video, verkkojulkaisut, vlogi, some kaikkine kommervenkkeineen ja jippoineen (älä käsitä väärin, rakastan somea), infografiikka, Periscope, podcast, data-analytiikka, robotiikka…
Moni viestinnän ammattilainen harkitsee uranvaihtoa. He kokevat, ettei työ saa arvostusta työyhteisössä ja se muodostuu entistä useammin irrallisista toimenpiteistä. Kiire ja yksittäiset postaukset ohjaavat tekemistä. Viestintä pirstaloituu – pysyykö identiteetti perässä?
Kirjoittaja: Jarno Forssell
21.8.
Kirjoittaja: Elina Mattila-Niemi
27.6.
Kirjoittaja: Anne Laajalahti
13.6.
Kirjoittaja: Mirella Ahonen
25.5.
Kirjoittaja: Oona Salminen
9.5.
Kirjoittaja: Elina Mattila-Niemi
4.5.