Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Julkaistu

ProCom on tänä vuonna mukana SuomiAreenalla Porissa. Aiheenamme on vaikuttajaviestintä ja lobbaus, keskustelua käydään otsikolla Hyvät, pahat, lobbarit. Tervetuloa mukaan osallistumaan!

Aika: to 17.7. klo 14.00–15.15 14.00–15.15

Paikka: Puuvillan puisto, Pori

Aiheeseen meidät johdattelee improvisaatioteatteri Stella Polaris.

Paneelissa debatoimassa:

  • SVP, Communication & Branding Ulrika Romantschuk, Fazer Group,
  • pääsihteeri Leila Kostiainen, STTK,
  • toimittaja Heikki Vento, Suomen Kuvalehti,
  • Washingtonissa lobbarina toimiva suomalaistaustainen johtaja Tapio Christiansen, Kreab sekä
  • Mikael Jungner, kansanedustaja (sd)

Paneelin vetää vaikuttajaviestinnän asiantuntija, partneri Eero Iloniemi, Manifesto Politics

Mikä SuomiAreena?

SuomiAreena on vakiinnuttanut paikkansa kesän kuumimpana poliittisena kohtaamispaikkana. Tänä vuonna luvassa on historian suurin SuomiAreena: kahdeksan päivää ja yli 150 tilaisuutta. SuomiAreena kokoaa yhteen maan tunnetuimmat vaikuttajat keskustelemaan ajankohtaisista asioista kesäiseen Poriin. Mukaan odotetaan jälleen lukuisia ministereitä, kansanedustajia, Euroopan parlamentin suomalaisjäseniä sekä yli 500 muuta yhteiskunnallista keskustelijaa.

ProComin teettämä tutkimus selvitti viestijöiden näkökulmia lobbaukseen

  • Puolet vastanneista pitää vaikuttajaviestintää oikeana suomenkielisenä terminä lobbaukselle.
  • Suurimmassa osassa (61 %) organisaatioista vaikuttajaviestintää toteutetaan omin voimin.
  • Vaikuttajaviestinnän merkitystä pidetään suurena – jopa kahdeksan kymmenestä pitää sen vaikutusta vähintään melko merkittävänä.
  • Seuraavien vuosien aikana viestinnän ammattilaiset aikovat käyttää hyvin monenlaisia vaikuttajaviestinnän keinoja, joista suosituin on henkilökohtaiset tapaamiset päättäjien kanssa (75 %)

Tutkimuksen toteutti keväällä 2014 Taloustutkimus. Lue lisää tutkimustuloksista >>

suomi_areena_logo
 
Millainen on hyvä lobbari Manifesto Politicsin Eero Iloniemi? Entä paha?

https://dreambroker.com/channel/qijj1i6g/iframe/tqpwsic2

Kirjoittaja