Markkinoinnin asiantuntija, Tiedekulma

Helsingin yliopiston Tiedekulma on yliopisto katutasolla –  yhteisöllinen ja kaikille avoin keskustelun ja yhdessä tekemisen areena, jossa kuuluu tieteen ja tutkimuksen ääni. Tiedekulma tarjoaa puheohjelmaa, teematapahtumia ja muuta tiedesisältöä helposti nautittavissa muodoissa sekä yhteiskäyttötiloja kolmessa kerroksessa. Tiedekulmassa toimii myös kahvila ja kirjakauppa.

Haemme nyt Helsingin yliopiston Tiedekulmaan

MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJAA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Markkinoinnin asiantuntijana vastaat Tiedekulman brändinhallinnasta ja markkinoinnista. Suunnittelet ja toteutat innostavalla ja aktiivisella otteella Tiedekulman palveluiden, tapahtumien ja mediasisältöjen markkinointia sekä seuraat toimenpiteiden onnistumista.

Tulet osaksi yliopiston monipuolista markkinoinnin tiimiä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä Tiedekulman palveluista ja sisällöistä vastaavien kollegoiden kanssa ja tuot oman osaamisesi Tiedekulman näkyvyyden kasvattamiseen. Tukenasi on osaava joukko yliopiston viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Operatiivisessa työssä apunasi ovat myös Tiedekulman taitavat opiskelija-hostit.

Olet etsimämme asiantuntija, jos

  • sinulla on näyttöjä ja näkemystä brändien hallinnasta
  • hallitset monimediaisen markkinointiviestinnän ja kampanjoiden suunnittelun ja toteuttamisen
  • ymmärrät digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet ja olet kerryttänyt tätä osaamistasi myös käytännössä
  • tuotat vaivatta markkinointimateriaaleja ja hallitset kuvankäsittelyn ja taitto-ohjelmien perusteet
  • pystyt hoitamaan oman vastuualueesi itsenäisellä otteella, mutta työskentelet luontevasti tiimeissä ja verkostoissa

Tehtävässä tarvitaan aktiivista otetta,  joustavaa asennetta sekä hyviä organisointitaitoja. Suhtaudut innostuneen uteliaasti tieteeseen ja yhteiskunnallisiin ilmiöihin ja osaat muokata niistä Tiedekulman kanaviin houkuttelevia nostoja. Toivomme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja hallitset kotimaisten kielten lisäksi hyvin myös englannin kielen.

Miksi meille?

Tiedekulmassa työskentelet tieteen huippusisältöjen ja käyttäjien arvostamien palveluiden parissa. Lähityöyhteisönäsi on sitoutunut moniammatillinen tiimi, jossa pääset varmasti myös laajentamaan omaa osaamistasi. Rohkea ajattelu, nopeat kokeilut ja yhdessä tekeminen ovat Tiedekulman toiminnan ajureita. Pääset mukaan jatkamaan ja kehittämään tätä vaikuttavaa työtä eteenpäin.

 

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta Hae paikkaa -linkistä 7.2. klo 16 mennessä. Helsingin yliopistoon työsuhteessa olevat hakijat hakevat tehtävää SAP HR-portaalissa.

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointipäällikkö Suvi Kataja, p. 050 556 0889 (to 28.1. klo 15-16, ma 1.2. klo 11-12 ja ke 3.2. klo 14-16).

Viestintäasiantuntija, HUS

Kiinnostaako sinua työ kansainvälisesti korkeatasoisessa organisaatiossa? Haluatko työskennellä yhteiskunnan hyväksi ja ihmisten parhaaksi?

HUSin viestintään haetaan vakituiseen tehtävään

viestintäasiantuntijaa Brändi ja markkinointiviestintä -tiimiin,

jolla on osaamista ja intoa sukeltaa sisään sekä laboratorion ja lääketieteellisen kuvantamisen että brändinhallinnan maailmoihin.

Toimit Diagnostiikkakeskuksen viestintäpartnerina. Vastaat kokonaisvaltaisesti Diagnostiikkakeskuksen viestinnästä ja erityisesti ulkoisesta viestinnästä. Teet tiivistä yhteistyötä Diagnostiikkakeskuksen ja sen tulosyksiköiden johdon sekä asiantuntijoiden kanssa.

Työskentelet osana Brändi ja markkinointiviestintä -tiimiä, jossa on jatkossa kahdeksan kokopäiväistä viestintä- tai markkinointiammattilaista. Hoidamme yhdessä tiimimme vastuualueen tehtäviä ja kehitämme HUS -brändiä.

Esimiehenäsi toimii Brändi ja markkinointiviestintä -tiimin vetäjä. Hänen lisäkseen raportoit Diagnostiikkakeskuksen tehtävien osalta myös Diagnostiikkakeskuksen johdolle.

Tehtävässä edellytetään kykyä toteuttaa ja kehittää Diagnostiikkakeskuksen viestintää itsenäisesti sekä operatiivisella että taktisella tasolla:

  • Tulosalueen viestinnän tärkeimpien painopisteiden, tavoitteiden ja mittareiden tunnistaminen ja asettaminen yhdessä yksikön johdon ja viestinnän johdon kanssa.
  • Viestinnän keinojen suunnittelu.
  • Tulosalueen sisältöjen ja viestintämateriaalien tuottaminen ja kanavien omistajuus vastuualueesi mukaisesti.
  • Tulosten seuranta ja raportointi.
  • Tulosalueen näkyvyys ja viestintäpalvelut vastuualueesi mukaisesti.

Tehtävässä menestyäksesi tarvitset:

  • Monipuolista viestintäkokemusta
  • Aktiivisen, oma-aloitteisen asiantuntijaotteen
  • Priorisointi- ja paineensietokykyä
  • Hyvät vuorovaikutustaidot
  • Hyvän tuntuman nopeasti kehittyvään viestintäkenttään
  • Kokemusta tai halua kehittyä markkinointiviestinnässä ja brändin kehittämisessä

Aloitat tehtävässäsi 15.2.2021 tai sopimuksen mukaan.

Tarjoamme sinulle merkityksellistä työtä Suomen suurimmassa terveydenhuollon tuottaja- ja tutkimusorganisaatiossa. Työympäristömme on poikkeuksellisen monipuolinen ja brändinäkyvyytemme suuri.

Kelpoisuusehtona on soveltuva korkeakoulututkinto ja soveltuva työkokemus.

Kielitaito: Erinomainen suomen kielen taito. Tyydyttävä ruotsin kielen taito ja riittävä englannin kielen taito. Edellytettyä vahvempi ruotsin kielen taito katsotaan hakijalle eduksi.

Edellytämme asiakas- ja potilastiloissa työskentelevältä tartuntatautilain mukaista rokotussuojaa, ja terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevältä terveydentilan selvitystä keuhkotuberkuloosista.

Ota yhteyttä ja kysy lisää. Markkinointipäällikkö Elina Tuori, puh. 040 767 0687, tavoitettavissa 22.1. klo 8-9 ja 26.1. klo 16-17.

Tule hyvän työn tekijäksi HUSiin! Lähetä hakemus hakuajan loppuun 1.2.2021 mennessä.

Hae tehtävää täällä: rb.gy/s3frmi

HUS Helsingin yliopistollisessa sairaalassa saa vuosittain hoitoa noin 680 000 potilasta. HUSissa työskentelee lähes 27 000 ammattilaista kaikkien potilaiden parhaaksi. Vastuullamme on 24 jäsenkunnan asukkaiden erikoissairaanhoito. Lisäksi meille on keskitetty valtakunnallisesti useiden harvinaisten ja vaikeiden sairauksien hoito.
HUS on Suomen suurin terveydenhuoltoalan toimija ja maan toiseksi suurin työnantaja. Osaamisemme on kansainvälisesti tunnettua ja tunnustettua. Yliopistollisena sairaalana tutkimme ja kehitämme jatkuvasti hoitomenetelmiämme sekä toimintaamme. HUS on savuton.

Head of Communications, Hybrid CoE

The European Centre of Excellence for Countering Hybrid Threats (Hybrid CoE) is seeking a

HEAD OF COMMUNICATIONS

to be in charge of internal and external communications. She/he will also take an active part in day-to-day communication activities.

Together with the communications team which she/he leads, the Head of Communications is responsible for the planning and running of day-to-day communications, the Centre’s publication process, online presence, media relations, event management, strategic communications, and crisis communications preparedness.

The Head of Communications acts in close cooperation with the Centre’s leadership and is a member of its Executive Team.

The position is for a two-year term with the possibility of extension.

Requirements:

  • An academic degree in Communications, Journalism, Public Relations, or similar
  • Good experience of communications, including an understanding of strategic communication to advance organizational goals
  •  Experience in supervisory duties
  •  Excellent communication and problem-solving skills, as well as the ability to work with a diverse group of stakeholders and to coordinate activities effectively
  • Ability to manage multiple tasks and meet deadlines
  • Excellent command of written and spoken English
  • Availability to travel
  • Citizenship of one of Hybrid CoE’s participating states

Preferred:

  • Good knowledge of foreign and security policy and/or hybrid threat-related issues
  • Experience of working in an international environment and in an EU/NATO context in particular

We offer an interesting and dynamic position in a stimulating international environment.
The European Centre of Excellence for Countering Hybrid Threats is an international expert organization of 28 Participating States with a Secretariat in Helsinki, Finland. The Centre employs around 35 experts of different nationalities, and the working language is English.

A security clearance will be conducted on the person selected for the position.

Applications including a letter of motivation, CV and salary request should be submitted no later than 5 February at 16.00 CET (extended application period) to info@hybridcoe.fi.

For further information, please contact:
Director Teija Tiilikainen (teija.tiilikainen@hybridcoe.fi). Applicants preferring to make enquiries by phone should make the arrangements with PA Suvi Järvinen (suvi.jarvinen@hybridcoe.fi).

www.hybridcoe.fi
@HybridCoE

Hybrid CoE’s mission is to improve the preparedness and capabilities of its Participating States in countering hybrid threats, and to strengthen cooperation between the European Union and NATO in this respect. Hybrid CoE operates through networks of governmental officials, researchers and representatives of the private sector, whose activities are managed and coordinated by the Secretariat.

Ilmoita viestinnän työpaikat ProComin kautta!

Hae parhaat osaajat yritykseesi

 

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on Suomen suurin viestinnän ammattilaisten yhteisö. Järjestö on riippumaton toimija, jonka tehtävänä ja tavoitteena on edistää viestinnän alan kehitystä sekä tukea jäsenistön ammattitaitoa ja urakehitystä.

Työnantaja – hae parhaat osaajat tai ilmoita avoimet viestinnän työpaikat ProRekryn kautta. Työntekijä – löydä uusi työ- tai harjoittelupaikka kauttamme.

Lue lisää ProRekrystä ja katso avoimet viestinnän työpaikat >>